Thir
13 years old :*
Saturday 12 January 2013 | 12:01 am | 1 comment(s)

Assalamualaikum .
Tepat pukul 12.01am pada 12/1/2013 .

Inilah entri yang aku kata hari istimewa tu . Nak tahu tak apa dia ?

Jeng to the jeng to the jeng....... !

Happy Birthday to me !

Itulah hari istimewa yang paling istimewa bagi aku . Haha ayat berbelit k berbelit !

Ya Allah , semoga dengan meningkatnya umurku ini , meningkatlah juga jumlah amal ibadahku . Ampunilah dosa-dosaku yang lalu dan semoga sepanjang umur aku 13 tahun ini , tiada langsung dosa-dosa besar dan kalau ada dosa kecil pun amatlah sedikit sebab manusia tak perfect :)

InsyaAllah aku akan belajar di MRSM Kota Putra . Huh kejap smaasza kejap imtiaz kejap mrsm . Kalau berubah pulak , nanti aku update k .

Hm sedihnya . Aku akan berpisah dengan Hana . Sepatutnya satu sekolah dengan dia kat Imtiaz . Hm sorry sangat awak eh . Saya memang dah lama nak mrsm . Saya harap awak maafkan saya .

Esok aku NAK SANGAT sambut birthday dekat Pizza Hut dengan TNN ONLY memandangkan kali terakhir kitorang berkumpul .. Hm Hana kata dia tak berapa free sebab nak kemas barang Imtiaz . Kenapa kena jadi camni ?! Hm :(

Okay ucapan kepada Ayn pulak eh . Ayn , birthday awak 20/1 . Saya ucap happy birthday awal-awal sebab nanti dah nak masuk asrama :') Saya sayang awak sangat-sangat . Btw , apa surprise yang awak kata kat saya tuuu ? Saya tunggu k hahaha :D

Lastly , bye .
Bagi ah hadiah . Haha JK .

Memories to remember | Moments to create
Author

Athirah, 23. You may return to your dashboard and you can follow me, perhaps? I would be really honored if you could pray for my very best in life. Best viewed in Google Chrome. Thank you :)

Recent Posts


Chatbox


Credits


Blogskin's basecodes --> Studentkecik
Images & backgrounds --> Google
Freebies & tutorials --> The Tutobies
Cursor --> Hamba Allah
Else --> Me