Thir
Flashback~
Saturday 14 September 2013 | 5:42 pm | 0 comment(s)

Holla!
Assalamualaikum w.b.t.

Setelah sekian lama tidak menaip, meluahkan rasa hati di sini....

Yeayy, tengok blogskin aku ni! Aku buat sendiri ok! Cuma code asal ambik dari blog lain. Tengok ah kat sidebar credits tu. Semua aku credit kan. :))))) Tapi yang sedihnya, photoshop aku takleh bukaaa. So takleh buat header baru. So guna jelah header lama. Asalkan own-made gokk kan?

Untuk mendapatkan band 6 BM, CG Eda suruh kitorang batch f1 ni buat cerpen. Alhamdulillah dah siap. Pastu aku siap copy sebab nak hantar kat penulisan2u. Cewaaaaaaaa! Nanti baca ah cerpen aku. Kuangkuang. Tajuk cerpen? Cari ah sendiri. Hehe malu wehhhh :3

Rasa happy tengok junior aku semua happy lepas UPSR.
Scroll timeline, asyik terpampang 'merdeka!' , 'bebas!!' and so on..

Rasa jeles pulokkk :(
Sebab orang yang menaip ni tengah buat muka nebeng sebab tak suka PBS.. Huaaa :'(
Takpe, adik-adikku sekalian! Tahun depan, rasailah keperitan ini! (peritlah sangat) muohoho!

Cuba ingat balik time lepas UPSR.
Fuhh! Enjoy gila! Happy! Rindu time dulu. Kitorang main je sampai tak ingat dunia.. Bawak kamera, macam sekolah ni kami yang punya! Mesti junior aku buat camtu gok kannn? Main true or dare, sape yang takleh jawab kena lempar tepung. Ukhuwwah memang rapat gila ah. Adok ah baloh2 ni. Dok kelas ahhh baloh2 kan? 

Sebelum UPSR, memang bagus. Aku kena sekat bukak fb SETAHUN! What? Haha. Disebabkan aku addicted fb, aku memang rasa sedih ah. Bukan tu je. Novel melayu takleh baca. ENGLISH ONLY. Nasib baik aku suka baca novel Diary of a Wimpy Kid dengan Mr Midnight. Kalau tak..... :'( hehe.

Lepas UPSR, facebook siang malam! And aku tak tinggal sekolah pun kecuali sebab masa mama nak lahirkan Nabihah. Masa tu aku nangis sebab nak pi sekolah. Betapa selfishnya diriku hehehe. Semua ni sebab nak dapat anugerah pergi sekolah hari2. Teruk punyee budokk. Aku ingat lagi masa Nabihah lahir 11 Oktober 2012 tu, kawan2 aku semua tengah happy2 sebab ada hi-tea jamuan pengawas2 sekolah & pengawas perpustakaan dekat Hotel UiTM Dungun. Aku punye la jeles. Hehe tapi masa aku darjah 5, aku pernah pegi dahh. Tapi tetap jeles. Dahlah diorang call aku masa tu. Kuangkuangkuanggggg...

Dan lepas upsr jugaklahhh, ramai kawan facebook yang aku kenal. Ada dari sk sura, sk paka 2, sk paka, and ada yg sampai luar dari negeri Terengganu pun aku kenal. Kenal dalam facebook je, bukannya pernah jumpa pun. Alhamdulillah setakat ni adok lagi yang bermasalah. Semua baik dengan aku. Siap ada yang rapat dengan aku, contact dalam phone. Hihihi... Tut tutt~ Ramai gak kawan facebook tu masuk SMID. Tapi kebanyakannya banin ah. Tapi ada gak yang aku kenal nama je. Muka dok pun..

Hmm lain kali aku letak gambar2 eh? Mesti bosan sebab takde gambar kan? Bye see you soon! Dah nak balik asrama :*


Memories to remember | Moments to create
Author

Athirah, 23. You may return to your dashboard and you can follow me, perhaps? I would be really honored if you could pray for my very best in life. Best viewed in Google Chrome. Thank you :)


Chatbox


Credits


Blogskin's basecodes --> Studentkecik
Images & backgrounds --> Google
Freebies & tutorials --> The Tutobies
Cursor --> Hamba Allah
Else --> Me