Thir
Heyy :)
Monday 9 December 2013 | 10:35 am | 1 comment(s)
Assalamualaikum :')
Innalillah kat mangsa2 banjir hm.
Rasa bersalah pulokk gi happy2, bercuti semua tu sedangkan ramai yg hadapi musibah tengah sedih blablabla tuu. Tapi nok wat camna, tiket dah tempah semua takkan ah nak biar tiket burn gitu je kan. Tiket? Hoho bukan gi oversea lah. Gi legolengg je. Alhamdulillah best and perjalanan pergi dan pulang ok je.

Okayy one post deleted. Haha del lagi. Entohh, kalau rasa tak puas hati dengan post pape ke, akan dibuang immediately. Well, orang yang tak perfect pentingkan perfection post although post lain bukan perfect sangat pun ahaks >< okokok mengarut dohh.

Heyyheyy follow my ig k. @wnathirah . Hewhew sebenornyee dulu aku aktif gak ah ig. Masa year 6 ah. Pastu bila 2013, rasa malas nak aktifkan. Plus dengan del2 banyak gambar (almaklumlah banyak gambar koyyaaa hahha gedik aku dulu hm sedih mengenangkannnn), pastu masa Farah ndegeng mai umah, Farah pun tengok phone aku. Dia tengok ig. "Athirah, ramai orang request nak follow"(ceh, ramai bunyi orr) Haihh, baru aku tahu berkurun-kurun lama aku tak bukak ig mwohohohoho lepastu boleh kata setiap hari mesti ada post aku kat ig. Tapi rasanya tu macam post Wan Nur Izzah pulok, sebab banyok gambor dia je. Sape tuu? My 'lovelylahsangat' sister lahhh hehehe.

Sometimes rasa gok rindu sekolah hm. Takboleh tipu fakta yang aku dah sayanggggg sekolahku yang satu ituu hahaha (hekleh memang dari awal lagilah aku sayang k) Cuma satu masalah, aku rasa macam aku dok berapa nok kacip dengan diorang2 semua huhu. Ehjap, kacip jelah. Cuma dalam facebook tuu. Aku dok berapa eksaited nok join komen2 yang diorang duk menggila hahaha jangan marahh. Tapi takpe ah, kita rapat bukan nok tunjuk kat orang kann. Asalkan bila jumpa tu potpetpotpet (heh, kurangkan bercakap so kurang dosa. Ingat tu athirah! Peringatan buat diri sendiri yang potpetpotpet sokseksoksek lol)

Ok nak tebalkan muka bagitahu dua buah cerpen yang telah dibuat. Jemput tengok. Ada yang aku buat tahun lepas masa darjah enam and tahun ni pun ada.

Click hereeeeee

Hurmm, malunyee. Err wtever la. Bye

Memories to remember | Moments to create
Author

Athirah, 23. You may return to your dashboard and you can follow me, perhaps? I would be really honored if you could pray for my very best in life. Best viewed in Google Chrome. Thank you :)


Chatbox


Credits


Blogskin's basecodes --> Studentkecik
Images & backgrounds --> Google
Freebies & tutorials --> The Tutobies
Cursor --> Hamba Allah
Else --> Me