Thir
Demi Masa
Tuesday 12 December 2017 | 9:55 pm | 0 comment(s)
izzah.


Assalamualaikum again.

My second entry of the day.

Post tadi takde makna hahaha post ni insyaAllah ok kot muahaha.

Tadi lepas solat isya' dengan family, mama pun tanya, "ni minggu ke berapa doh athirah cuti?"

Aku pun jawab la 3 minggu. "Tolak dengan lawatan doh ke?" "ok kalau gitu 2 minggu ah"

"2 minggu ni, bangun, mayang, main fon, makan, main fon, tengok tv, tido je ke" (tu umumnya la. I jaga adik jugak, belajar masak(baru belajar muahaha), ngaji, kemas rumah)

Tapi yang umum tu mendominasi rutin harian la hehe. 

Sooooooooo....

Jomlah jentik minda wehhh kawan2 I'm sure i'm not the only one excalonspm yang mereput macam ni. (plus sekarang ni dah muak dah daripada pagi tadi duk ulang lagu 'sesungguhnya aku' tapi takpe suara alif satar bestmacho takpe ihikz)

I dah letih kawan2!!!! Bagi cadangan kerja plizzzzz. I tak sanggup nak jadi macam radioaktif, asyik2 kena mereput hmhm.

By the way, doakan eh. Azam aku untuk esok, kalau ada carta pai, MAIN FON SEMUA TU TAKKAN JADI SEKTOR MAJOR. So please doakan aku please please. 

Ni aku belum start lagi marathon drama ni. Aish aish kalau start, mesti lagi mereput. (bila nak marathon quran???????????????)  :')

InsyaAllah post yang lebih bermanfaat tu akan ada akan datang ok. Sebab family aku nak pi holiday minggu depan. Lagipun aku nak cite jugak pasal masak2 ni hehehe.




Memories to remember | Moments to create
Author

Athirah, 23. You may return to your dashboard and you can follow me, perhaps? I would be really honored if you could pray for my very best in life. Best viewed in Google Chrome. Thank you :)


Chatbox


Credits


Blogskin's basecodes --> Studentkecik
Images & backgrounds --> Google
Freebies & tutorials --> The Tutobies
Cursor --> Hamba Allah
Else --> Me