Thir
New face!
Sunday 2 February 2014 | 1:55 pm | 0 comment(s)
Assalamualaikum, maybe blog yang kini berwajah tak berapa baru ni tak berapa comel hehehe.

Dari pukul 9 pagi sampailah sekarang pukul 1.48 petang aku duk godek-godek main coding blog. Erghhh hajat di hati takmo guna dah blogskin and guna simple template tu tapi masalahnya banyak benda aku buat tak menjadi.

And sampai sekarang aku tengah mogok dengan ketidakpandaian aku ni hm. Tapi dalam tempoh masa tu aku sempat lagi makan solat buat hw and else. And just now aku nak main-main dengan coding blogskin pulak. Nak try letak navi tapi masalahnya tak menjadi! Navi tu memanglah ada tapi bila tekan takde pape. EEIIII rasa nak marah ni tapi sabar jelah.

Alamak-alamak nasi lemak (ayat Alfi dalam hero super 3G)! Now sepatutnya kena packing barang untuk ke asrama tapi satu habuk barang pun aku tak kemas lagi. Nanti adalah suara-suara yang akan suruh aku stop main lappy ni. Haihh!

Haritu aku privatekan blog kejap sebab nak edit semua ni tapi sebab tak menjadi, aku buka semula. Dahlah perubahan dia sikit je. Tapi at least background aku tukar ah kepada yang lebih cerah biar nampak ceria gituh! Header pulak aku ambik yang aku edit dua tahun lepas yang aku letak kat blog lama.

Aku nak edit header baru tapi macam biasa, takde adobe photoshop. Aku ada dulu tapi sekarang ni bila bukak tak jadi. Rosak! Lepas tu aku nak download lah yang baru tapi selalunya tak jadi. Waduhhh tolong aku! Aku nak sangat edit-edit gambar ni! Aku rindu! Dah lama tak serlahkan kreativiti aku yang tak berapa kreatif ni!

Ok sampai sini je. Nanti aku buat post yang lagi gempak kevavoomm ok?

Bye assalamualaikum sekian post pendek pada hari ini  :(

Memories to remember | Moments to create
Author

Athirah, 23. You may return to your dashboard and you can follow me, perhaps? I would be really honored if you could pray for my very best in life. Best viewed in Google Chrome. Thank you :)


Chatbox


Credits


Blogskin's basecodes --> Studentkecik
Images & backgrounds --> Google
Freebies & tutorials --> The Tutobies
Cursor --> Hamba Allah
Else --> Me