Thir
Fourteen
Saturday 18 January 2014 | 2:45 pm | 0 comment(s)
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh! (mendoakan kesejahteraan kat awak awak awak awak semua lah ni!)

Alhamdulillah kalau ikut tahun masihi, aku dah 14 tahun 5 hari. Hehehe. 

Best sambut kat sekolah. Rasa dihargai. Ni first time sambut kat sekolah tau! Mama mari kat sekolah and bawak pizza hut. Amboi amboi amboi, meleleh air liur. Kalau sambut dengan family lagi best kot. Hehe Bila lagi nak sambut dengan family? Rasanya tahun depan pun masa hari sekolah jugak (okey cepat sangat berangan)

Act aku takde benda nak cakap. Harini aku agak 'bolokkk' hehehe sebab hw berlambak sangat! Kesnya hari khamis minggu lepas tak pi sekolah jd hw pun bertindih tindih (waduhhh)!

Nak dijadikan cerita...
Hari khamis baru2 ni, wajib balik wajib (faham tak? Hehe). Lepastu biasanya mama papa selalu ambik tak lewat jam 3.30. Tunggu punya tunggu, aku pun buat hw dulu sikit2. Buat siapkan BAK. Lepastu barulah call mama suruh ambik. Mama kata, minggu ni balik kampung. Erk ok fine kenalah teman nenek sebab tokki pa baru je meninggal kann. Then aku potpetpotpet dengan kawan2 sedorm yang tak balik lagi.

Bila dah tinggal 3 orang je dalam dorm, semua berpakat letak beg kat luar terus sebab nak kunci dorm terus. Lepastu sambung potpetpotpet dengan diorang.

Pukul 6, diorang dah balik huaaa. Lepastu tengok ada 5 orang f1 and kurang tiga f3. Aiyokk tak pernah lewat camni!! :(

6.30, f1 semua dah balik. Tinggallah aku and dua orang f3. Isk isk :'(  Seriously aku tak pernah balik lewat sangat sangat sangat sangat bin sangat! Then aku terfikir, baik buat hw dulu. Nanti takde ah pening pening kepala kat rumah duk fikir pasal hw kann? So aku buat hw2 aku yang berlambak tu sampailah tinggal satu je hw XD yeayyy. Masa nak buat math tu, mama pun mari. Waduhh masa tu dah 7.15. So aku ingatkan i'm the last yang tak balik lagi. Kesian f3 duorang tu. Mesti sunyi :/ bila keluar je dari pagar sekolah, terus azan. Apa lagi, berhentilah dekat masjid annaim dekat tepi smid tu.

Ok till then, have nothing to say more (nak sambung buat hw math heehe) byeeeee xoxo



Memories to remember | Moments to create
Author

Athirah, 23. You may return to your dashboard and you can follow me, perhaps? I would be really honored if you could pray for my very best in life. Best viewed in Google Chrome. Thank you :)


Chatbox


Credits


Blogskin's basecodes --> Studentkecik
Images & backgrounds --> Google
Freebies & tutorials --> The Tutobies
Cursor --> Hamba Allah
Else --> Me